365-daags retourbeleid
Verzending 6 € - Gratis optie vanaf 49 €-
078 48 28 44 - (werkdagen van 09.00 - 16.00 uur)
Menu
Zoeken
Log in
Wensenlijst
Mandje

Iedereen heeft een verhaal

Wij willen iedere man helpen zijn verhaal te vertellen.

De visie

Bij mannenaccessoires gaat het niet om de aankleding bij speciale gelegenheden, noch zijn ze alleen gereserveerd voor een bepaalde groep mannen. Het gaat niet om foefjes of om er per se goed uit te moeten zien. Het gaat erom je verhaal te vertellen en uit te drukken waardoor jij jezelf bent. Een manier om dat te doen is door middel van de kleinere dingen die je draagt – accessoires.

Trendhim ontwerpt kwaliteitsaccessoires voor mannen die modieus en betaalbaar zijn. We hebben op dit moment 13 merken in ons portfolio en meerdere collecties per jaar en een nog steeds groeiend aanbod van artikelen om jou te helpen het meeste uit je bestelling te halen.

Onze waarden

Wil je bij Trendhim werken?

Bekijk onze open vacatures en leer ons beter kennen door het lezen van onze Atlas.

Het Trendhim-verhaal

Heb jij ook wel eens zo'n dag? Zo'n dag waarop je verstoppertje speelt met de knop van je wekker en de keus om eens lekker uit te slapen maar al te verleidelijk is? Yep, wij ook.

Het zijn de keuzes die we maken, die ons verhaal bepalen.

We kunnen niet voor je beslissen hoelang je mag uitslapen, maar we kunnen je wel helpen je verhaal te vertellen door je producten aan te bieden die je nergens anders kunt vinden. Ontworpen in Denemarken, en te vinden onder 13 unieke huismerken, onze producten hebben allemaal iets anders te zeggen.

Wat kies jij?

Welk verhaal vertel je?

Lees hoe Trendhim tot stand kwam, van de wieg tot nu, zo goed als we ons kunnen herinneren.

2007

Alle goede verhalen beginnen bij het begin... Maar niet om 4 uur 's ochtends.

Trendhim werd eind 2007 opgericht door Sebastian en mijzelf (Mikkel). We waren 18 en bezig aan ons laatste jaar op de Middelbare School. We waren jong, vol energie, brandend van verlangen om ons eigen bedrijf te starten... en naïef genoeg om er ook echt voor te gaan.

We kwamen met 2 ideeën – thuislevering van brood in de weekenden en een online winkel met accessoires en sieraden voor mannen.

Je weet dat ze zeggen dat ondernemers alles moeten doen wat nodig is om van hun bedrijf een succes te maken? Tja, hoezeer we het daar ook mee eens wilden zijn, we besloten al snel dat het hele ding van om 4 uur 's morgens opstaan om brood te leveren, niet echt ons 'pakkie an' was.

En dat was dat! Ochtendbrood stierf een snelle dood en uit de as van vroeg opstaan... herrees Trendhim.

2008

Bedankt, mam

Met circa € 4000,- zuurverdiend geld met krantenroutes en bloembinden (een verhaal voor een andere keer), scheepten we in voor dit geweldige avontuur.

Met onze naïviteit, slechts overtroffen door onze ambitie, doken we in het hele e-commerce. Coderen van websites, producten kopen, klanten bedienen, verzekeringen, boekhouding, productfotografie en zo veel meer.

De mensen die het dichtst bij ons stonden, familie en vrienden, snapten niet altijd waar we mee bezig waren. Sommigen namen iedere gelegenheid te baat om commentaar te spuien over dat wat we aan het doen waren veel risico met zich meebracht.

Uiteindelijk accepteerde zelfs Sebastians eigen moeder, ondanks dat ze zich veel zorgen maakte over haar zoons toekomst, dat we twee jonge mensen waren met een missie en dat er geen kruid tegen gewassen was.

Nu is ze onze grootste fan en ontdekt de kleinste foutjes op de website, zelfs nog voordat wij ze zien.

De Trendhim-website in 2008/2009. Toe dan, lach maar.

2009

Ons klein stukje Rome.

Als iemand ons had verteld dat we 16 uur per dag moesten werken, 7 dagen per week, nog eens € 10,000,- moesten investeren, en ons sociale leven 2 jaar volledig moesten opgeven om dit te laten lukken... zouden we hem voor gek hebben verklaard. Maar dat is precies hoe het ging! En daarbij kwam dan ook meteen de naïviteit van twee jonge ondernemers met een verlangen naar succes, van pas.

Van 2007 tot 2009, hadden we allebei nog een parttime baantje bij de post, dat zorgde voor brood (en soms zelfs melk) op tafel.

Zowel Sebastian als ik, onze bedden, badkamer, keuken, voorraad en kantoor noemden een zeker appartement van 83 m² thuis.

Het 83 m² grote appartement, wij drieën – Sebastian, Mikkel en Trendhim – woonden zo enkele jaren samen.

Rome werd niet op een dag gebouwd, en dat wisten we.

Tegen eind 2009, verdienden we eindelijk genoeg geld om onze banen op te zeggen en ons alleen op Trendhim te focussen. Wow, wat een gevoel!

Ik kan me nog goed het vreemde gevoel in mijn maag voor de geest halen op weg naar huis nadat ik mijn baan bij het postkantoor had opgezegd. Het was die ongemakkelijke mengeling van extreme vreugde, opwinding, stress, onrust en een naderende zenuwinzinking.

Was dit de juiste beslissing? Trendhim zou nu voor fulltime salarissen moeten zorgen. Maar wie weet wat er ging gebeuren en of het bedrijf over 6 maanden nog steeds winstgevend zou zijn?! Tegelijkertijd wist ik dat we nu zelfs nog meer tijd zouden hebben om Trendhim werkelijk geweldig te maken.

2010

Wie heeft er überhaupt een slaapkamer nodig?

Vanaf toen ging het werkelijk snel. We breidden uit met nieuwe productcategorieën en naar nieuwe landen. En... we hadden meer ruimte nodig. Heel erg. We hadden in elke hoek van het appartement dozen met producten staan en we sliepen op kleine matrassen in de woonkamer.

Dus besloten we om een enorme villa te huren in een gezinsbuurt. We dachten dat dat de perfecte oplossing was. We hoefden niet iedere dag naar het werk te rijden en konden er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat vol tegenaan.

Onze villa… met ruimte voor Trendhim en voor ons.

2011

Een nieuw tijdperk

Het jaar 2011 kwam op gang... en de eigenaar van de villa besloot om de villa te verkopen. Vanwege onduidelijke redenen, leek het hem geen goed idee als wij daar rond bleven hangen terwijl de nieuwe bewoners erin zouden trekken en dus moesten we onze business verhuizen.

Wat ouder, wijzer en nog steeds vol passie om iets op te zetten om mannen te helpen hun verhaal te vertellen, besloten we om een fatsoenlijk commercieel pand van 200 m² te huren.

Ons eerste magazijn

2012

Een raket is gemaakt om snel te gaan, niet rechtdoor

We wisten altijd dat we meer wilden dan een gewone online retailer te zijn. In 2012, starten we met onze missie om ons eigen accessoiremerk voor mannen op te zetten. We werkten alles uit tot in de kleinste details. En – tromgeroffel, alsjeblieft – Lucleon werd geboren.

Het uitbrengen van ons eigen merk en ontwerpen van eigen producten weerspiegelde onze aspiraties voor de toekomst. Het was het verhaal dat we moesten vertellen… ofschoon het destijds veel was om te verstouwen.

2014

Red Bull & vuur maken het perfect

Toen 2013/2014 om de hoek kwamen kijken, gingen de dingen snel.

Het Trendhim-team groeide en Martin sloot zich bij ons aan als 3e partner in het bedrijf. Hij was enigszins verslaafd aan energiedrankjes... wat wij geweldig vonden!

Martin paste ons als een handschoen en we hadden soms geweldige nachtelijke werksessies. Ik herinner me nog dat ik 's ochtends een keer wakker werd van het geluid van Martin die een blikje Red Bull opentrok!

Wij drieën – Martin, Sebastian en Mikkel.

Tegen het eind van 2014, groeide Trendhim en breidde uit naar Noorwegen, Zweden, Finland en Nederland. We verdubbelden dat jaar ook ons productaanbod en begonnen met het inhuren van studenten om ons te helpen met het inpakken van de bestellingen. Ik denk dat al die energiedrankjes hun geld eindelijk opbrachten.

2015

Een fantastische ervaring

Karina en Kristof kwamen bij het team, de voorraad groeide en het magazijn raakte zo vol dat je zijwaarts moest lopen om de bestellingen klaar te maken.

Terwijl het magazijn was veranderd in een doolhof van eenrichtingsstraten, belegden we een teamvergadering. Uren van overleg resulteerde in een levensveranderende beslissing om vaarwel te zeggen tegen ons geliefde thuis… en te verhuizen naar de overkant van de straat.

Met ons vijven – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel en Martin. Kristof staat helaas niet op de foto.

We verhuisden naar ons nieuwe hoofdkantoor met ruimte genoeg voor go-kart races, tafeltennistafels en veelomvattende ideeën.

De dagen van het vrijgezellenhok en slapen in de woonkamer waren officieel voorbij.

En nu denk je uiteraard, "Oké. en toen werden het natuurlijk professionals, nietwaar?" Nou... niet helemaal.

Een van onze kernwaarden is Hakuna Matata (wat een prachtige uitdrukking), en dat is iets wat iedereen bij Trendhim dicht op zijn hart draagt. We besloten lang geleden dat we nooit "professioneel" wilden worden alleen maar om professioneel te zijn.

We willen op een normale manier met onze klanten praten. We willen dat onze medewerkers onderdeel zijn van een team. We willen voortdurend groeien als mens en als bedrijf. Het is dus meer dan ‘professioneel’ zijn.

Ieder verhaal is anders. We zijn niet die jongens die willen passen in een of ander standaard hokje. Dus waarom zouden we dat iemand anders dan wel toewensen?

2016

Welnu, dat escaleerde snel

Aaah, 2016.

Laten we beginnen met eind februari toen we uitbreidden met 11 nieuwe landen en 43 vertalers inhuurden. Het openen van zo veel nieuwe markten betekende dat al onze 3,000 producten en de volledige website vertaald moesten worden in 8 verschillende talen! Dat was geen makkelijke klus. Maar wat is nu zo leuk aan makkelijk?

Oh, en we stelden onszelf ten doel om van 3.000 naar 5.000 unieke items te groeien voor het eind van het jaar. We hadden nu tenslotte die magazijnruimte en die moest gevuld worden.

2017-2018

Ren, gazelle, ren

Zelfs een servercrash op Black Friday kon onze raket in november ‘18 niet afremmen… ofschoon hij het wel serieus geprobeerd heeft. Gelukkig konden we er alles uitpersen wat we hadden en zo toch alle producten op tijd versturen. En we kregen wat landelijke publiciteit op het nieuws. Sebastian was één dag een ster!

We opende in 12 nieuwe landen in 2017/2018, inclusief Australië, Singapore, Zuid-Afrika, Canada, Nieuw-Zeeland en de VS, waardoor we op 28 actieve markten uitkwamen. Dat zijn heel veel nieuwe verhalen te vertellen.

Een stap terugdoen om ons merk-DNA en identiteit te stroomlijnen was een flink onderdeel van onze focus in die jaren en we werden het op 10 na snelst groeiende bedrijf in Denemarken in 2017 – een ‘Gazelle-bedrijf’.

We weten niet precies hoe echte gazelles het doen… maar voor ons, is het een combinatie van een geweldig team en geloof in kwaliteitsproducten die ons gaande houden. En we zijn blij dat er geen jachtluipaarden zijn in Horsens.

2019

Nog meer verhalen te vertellen

Herinneren jullie je nog dat ene huismerk dat we opzetten in 2012? We hebben nu 13 unieke merken met meer dan 1.600 producten in ons portfolio. Onze focus ligt nog steeds op het creëren van producten die in Denemarken worden ontworpen door ons in-house-designteam en alleen via Trendhim verkrijgbaar zijn.

Omringt door 50 hardwerkende, zorgzame, verantwoordelijke en verschrikkelijk slimme mensen, is de energie op kantoor voelbaar. We zijn aanbeland op een punt waarop het onmogelijk is om iedereen bij elkaar te krijgen voor een foto. Jullie moeten het dus doen met deze gif met 26 van ons.

Zoveel nieuwe producten en collega's bezorgeden ons echter groeipijnen. Het nieuwe magazijn waar we in 2015 introkken is alweer te klein voor ons en dus verhuisden we naar 3000 m² met veel ruimte om verder te groeien.

2020

Goede service = goed zakendoen

Onze focus op customerservice betaalt zich uit. Met de lockdown die meer online klanten bracht en met meer mensen die hun ervaringen deelden op sociale media, verspreidde de boodschap van Trendhim zich als een lopend vuurtje - de meeste overweldigend positief.

Mond-tot-mondreclame was als benzine voor onze groei, waardoor we nog meer mensen konden inhuren, nog meer producten konden ontwerpen en grotere hoeveelheden voorraad konden bestellen, waardoor we de kosten konden naar beneden konden brengen. Dit droeg er allemaal toe bij dat we onze accessoires betaalbaar konden houden terwijl we de kwaliteit en de productkeuzes significant verbeterden.

2020 was om veel redenen een waardeloos jaar, maar we zagen het als een kans voor een verandering ten goede. We waren ons altijd al bewust van onze verantwoordelijkheid voor het milieu en de maatschappij in zijn totaliteit, maar dit jaar zagen we de lancering van enkele van onze meest ambitieuze duurzaamheidsprojecten tot nu toe.

2021

Oké, dit is absurd aan het worden

Dat magazijn van 3.000 m²m2 waar we in 2019 introkken, weet je nog wel... dat met "voldoende ruimte om te groeien." Tja, dat werd te klein. En dat is nog niet alles: ons magazijnmanagementsysteem kan het aantal bestellingen dat we dagelijks binnekregen niet meer aan.

En dus verzamelden we onze troepen en verhuisden het hele magazijn - alle 650,000+ individuele items - in één weekend! Met 5.500 m² in een magazijn dat op 3,3 hectaren grond staat, bouwen we gewoon meer ruimte zodra we het nodig hebben, omdat dat is hoe heet nu blijkbaar moet gaan. En ons nieuwe magazijnsysteem draait als een goed geoliede machine.

Ondanks de pandemie en de wereldwijde leveringsproblemen die daarmee samenhingen, lukte het ons om een weg te schetsen, te prototyperen, te itereren naar meer dan 1.000 exclusieve producten en te groeien naar een personeelsbestand van meer dan 100 geweldige collega's, waarvan velen hieronder staan afgebeeld en hun enthousiasme tot uitdrukking brengen.

We groeiden hard dit jaar en wisten die groei strategisch te benutten. Meer bestellingen van een hoger volume maakte de productie minder duur, maar in plaats van de prijzen omlaag te doen, kozen we voor het verbeteren van de kwaliteit. Gedurende 2021, hebben we verbeteringen aangebracht bij diverse van onze meest populaire producten en we blijven dit ook in de nabije toekomst doen - als aanvulling op het elke week toevoegen van nog meer fantastische artikelen aan het assortiment.

Leren is leven en verbeteren is gedijen.

2022

We houden je op de hoogte.

De afgelopen paar jaar zijn een verbluffende reis geweest en onze doelstelling is om te blijven verbeteren, ons te blijven ontwikkelen en door te gaan met het maken van hoogwaardige, betaalbare accessoires voor jou om jouw verhaal mee te vertellen. Blijf hangen voor meer wetenswaardigheden.