Koop er 2 en krijg er 1 gratis | Udløber om:

00:00:00

Koop er 2 en krijg er 1 gratis

Udløber om:

00:00:00
365 dagen retourbeleid - we stellen geen vragen!
Verzending €4 - Gratis verzending vanaf €59-
Contacteer ons

Iedereen heeft een verhaal

Wij willen iedere man helpen zijn verhaal te vertellen.

De visie

Bij mannenaccessoires gaat het niet om de aankleding bij speciale gelegenheden, noch zijn ze alleen gereserveerd voor een bepaalde groep mannen. Het gaat niet om foefjes of om er per se goed uit te moeten zien. Het gaat erom je verhaal te vertellen en uit te drukken waardoor jij jezelf bent. Een manier om dat te doen is door middel van de kleinere dingen die je draagt – accessoires.

Trendhim ontwerpt kwaliteitsaccessoires voor mannen die modieus en betaalbaar zijn. We hebben op dit moment 13 merken in ons portfolio en meerdere collecties per jaar en een nog steeds groeiend aanbod van artikelen om jou te helpen het meeste uit je bestelling te halen.

Onze waarden

Wil je bij Trendhim werken?

Bekijk onze open vacatures en leer ons beter kennen door het lezen van onze Atlas.

1 Iedereen heeft een verhaal2 Het trendhim-verhaal2.1 20072.2 2008 - 20142.3 20152.4 20162.5 2017 - 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Het Trendhim-verhaal

Heb jij ook wel eens zo'n dag? Zo'n dag waarop je verstoppertje speelt met de knop van je wekker en de keus om eens lekker uit te slapen maar al te verleidelijk is? Yep, wij ook.

Het zijn de keuzes die we maken, die ons verhaal bepalen.

We kunnen niet voor je beslissen hoelang je mag uitslapen, maar we kunnen je wel helpen je verhaal te vertellen door je producten aan te bieden die je nergens anders kunt vinden. Ontworpen in Denemarken, en te vinden onder 13 unieke huismerken, onze producten hebben allemaal iets anders te zeggen.

Wat kies jij?

Welk verhaal vertel je?

Lees hoe Trendhim tot stand kwam, van de wieg tot nu, zo goed als we ons kunnen herinneren.

2007

Alle goede verhalen beginnen bij het begin... Maar niet om 4 uur 's ochtends.

Trendhim werd eind 2007 opgericht door Sebastian en mijzelf (Mikkel). We waren 18 en bezig aan ons laatste jaar op de Middelbare School. We waren jong, vol energie, brandend van verlangen om ons eigen bedrijf te starten... en naïef genoeg om er ook echt voor te gaan.

We kwamen met 2 ideeën – thuislevering van brood in de weekenden en een online winkel met accessoires en sieraden voor mannen.

Je weet dat ze zeggen dat ondernemers alles moeten doen wat nodig is om van hun bedrijf een succes te maken? Tja, hoezeer we het daar ook mee eens wilden zijn, we besloten al snel dat het hele ding van om 4 uur 's morgens opstaan om brood te leveren, niet echt ons 'pakkie an' was.

En dat was dat! Ochtendbrood stierf een snelle dood en uit de as van vroeg opstaan... herrees Trendhim.

2008 - 2014

Alles of niets

We hebben alles geïnvesteerd in het bedrijf – niet alleen geld, maar ook tijd, relaties en ons sociale leven. We werkten 16 uur per dag, 7 dagen per week, gedurende 2 jaar. Geen vakanties of feestdagen. Het was echt de definitie van doorzetten.

We verhuisden van het appartement dat we deelden naar een huis dat groot genoeg was voor ons en het bedrijf. Minder dan een jaar later moesten we Trendhim naar een echt magazijn verhuizen.

De Trendhim-website in 2008/2009. Toe dan, lach maar.

Pas eind 2009 was Trendhim winstgevend genoeg om ons een voltijds salaris te betalen. Tot dan toe hadden we kranten rondgebracht en bloemen gebonden om te kunnen eten. Het vergt een hoop passie om parttime te werken om je fulltime baan te kunnen betalen.

In 2012 besloten we dat het moment was aangebroken om onze eigen producten te gaan ontwerpen. Ons eerste eigen merk, Lucleon, was geboren.

Eind 2014 maakte Trendhim een gestage en gezonde groei door, en dus werd het tijd om uit te breiden naar Noorwegen, Zweden, Finland en Nederland.

En... we begonnen ook medewerkers aan te nemen om bestellingen in te pakken. Dat is pas succes!

2015

Een fantastische ervaring

Karina en Kristof kwamen bij het team, de voorraad groeide en het magazijn raakte zo vol dat je zijwaarts moest lopen om de bestellingen klaar te maken.

Terwijl het magazijn was veranderd in een doolhof van eenrichtingsstraten, belegden we een teamvergadering. Uren van overleg resulteerde in een levensveranderende beslissing om vaarwel te zeggen tegen ons geliefde thuis… en te verhuizen naar de overkant van de straat.

Met ons vijven – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel en Martin. Kristof staat helaas niet op de foto.

We verhuisden naar ons nieuwe hoofdkantoor met ruimte genoeg voor go-kart races, tafeltennistafels en veelomvattende ideeën.

De dagen van het vrijgezellenhok en slapen in de woonkamer waren officieel voorbij.

En nu denk je uiteraard, "Oké. en toen werden het natuurlijk professionals, nietwaar?" Nou... niet helemaal.

Een van onze kernwaarden is Hakuna Matata (wat een prachtige uitdrukking), en dat is iets wat iedereen bij Trendhim dicht op zijn hart draagt. We besloten lang geleden dat we nooit "professioneel" wilden worden alleen maar om professioneel te zijn.

We willen op een normale manier met onze klanten praten. We willen dat onze medewerkers onderdeel zijn van een team. We willen voortdurend groeien als mens en als bedrijf. Het is dus meer dan ‘professioneel’ zijn.

Ieder verhaal is anders. We zijn niet die jongens die willen passen in een of ander standaard hokje. Dus waarom zouden we dat iemand anders dan wel toewensen?

2016

Welnu, dat escaleerde snel

Aaah, 2016.

Laten we beginnen met eind februari toen we uitbreidden met 11 nieuwe landen en 43 vertalers inhuurden. Het openen van zo veel nieuwe markten betekende dat al onze 3,000 producten en de volledige website vertaald moesten worden in 8 verschillende talen! Dat was geen makkelijke klus. Maar wat is nu zo leuk aan makkelijk?

Oh, en we stelden onszelf ten doel om van 3.000 naar 5.000 unieke items te groeien voor het eind van het jaar. We hadden nu tenslotte die magazijnruimte en die moest gevuld worden.

2017 - 2018

Ren, gazelle, ren

Zelfs een servercrash op Black Friday kon onze raket in november ‘18 niet afremmen… ofschoon hij het wel serieus geprobeerd heeft. Gelukkig konden we er alles uitpersen wat we hadden en zo toch alle producten op tijd versturen. En we kregen wat landelijke publiciteit op het nieuws. Sebastian was één dag een ster!

We opende in 12 nieuwe landen in 2017/2018, inclusief Australië, Singapore, Zuid-Afrika, Canada, Nieuw-Zeeland en de VS, waardoor we op 28 actieve markten uitkwamen. Dat zijn heel veel nieuwe verhalen te vertellen.

Een stap terugdoen om ons merk-DNA en identiteit te stroomlijnen was een flink onderdeel van onze focus in die jaren en we werden het op 10 na snelst groeiende bedrijf in Denemarken in 2017 – een ‘Gazelle-bedrijf’.

We weten niet precies hoe echte gazelles het doen… maar voor ons, is het een combinatie van een geweldig team en geloof in kwaliteitsproducten die ons gaande houden. En we zijn blij dat er geen jachtluipaarden zijn in Horsens.

2019

Nog meer verhalen te vertellen

Herinneren jullie je nog dat ene huismerk dat we opzetten in 2012? We hebben nu 13 unieke merken met meer dan 1.600 producten in ons portfolio. Onze focus ligt nog steeds op het creëren van producten die in Denemarken worden ontworpen door ons in-house-designteam en alleen via Trendhim verkrijgbaar zijn.

Omringt door 50 hardwerkende, zorgzame, verantwoordelijke en verschrikkelijk slimme mensen, is de energie op kantoor voelbaar. We zijn aanbeland op een punt waarop het onmogelijk is om iedereen bij elkaar te krijgen voor een foto. Jullie moeten het dus doen met deze gif met 26 van ons.

Zoveel nieuwe producten en collega's zorgden wel voor groeipijnen. Het nieuwe magazijn dat we in 2015 in gebruik namen was al te klein voor ons, dus verhuisden we naar een locatie van 3.000 m2 met genoeg ruimte om te kunnen groeien.

2020

Goede service = goed zakendoen

Onze focus op customerservice betaalt zich uit. Met de lockdown die meer online klanten bracht en met meer mensen die hun ervaringen deelden op sociale media, verspreidde de boodschap van Trendhim zich als een lopend vuurtje - de meeste overweldigend positief.

Mond-tot-mondreclame was als benzine voor onze groei, waardoor we nog meer mensen konden inhuren, nog meer producten konden ontwerpen en grotere hoeveelheden voorraad konden bestellen, waardoor we de kosten konden naar beneden konden brengen. Dit droeg er allemaal toe bij dat we onze accessoires betaalbaar konden houden terwijl we de kwaliteit en de productkeuzes significant verbeterden.

2020 was om veel redenen een waardeloos jaar, maar we zagen het als een kans voor een verandering ten goede. We waren ons altijd al bewust van onze verantwoordelijkheid voor het milieu en de maatschappij in zijn totaliteit, maar dit jaar zagen we de lancering van enkele van onze meest ambitieuze duurzaamheidsprojecten tot nu toe.

2021

Oké, dit is absurd aan het worden

Dat magazijn van 3.000 m²m2 waar we in 2019 introkken, weet je nog wel... dat met "voldoende ruimte om te groeien." Tja, dat werd te klein. En dat is nog niet alles: ons magazijnmanagementsysteem kan het aantal bestellingen dat we dagelijks binnekregen niet meer aan.

En dus verzamelden we onze troepen en verhuisden het hele magazijn - alle 650,000+ individuele items - in één weekend! Met 5.500 m² in een magazijn dat op 3,3 hectaren grond staat, bouwen we gewoon meer ruimte zodra we het nodig hebben, omdat dat is hoe heet nu blijkbaar moet gaan. En ons nieuwe magazijnsysteem draait als een goed geoliede machine.

Ondanks de pandemie en de wereldwijde leveringsproblemen die daarmee samenhingen, lukte het ons om een weg te schetsen, te prototyperen, te itereren naar meer dan 1.000 exclusieve producten en te groeien naar een personeelsbestand van meer dan 100 geweldige collega's, waarvan velen hieronder staan afgebeeld en hun enthousiasme tot uitdrukking brengen.

We groeiden hard dit jaar en wisten die groei strategisch te benutten. Meer bestellingen van een hoger volume maakte de productie minder duur, maar in plaats van de prijzen omlaag te doen, kozen we voor het verbeteren van de kwaliteit. Gedurende 2021, hebben we verbeteringen aangebracht bij diverse van onze meest populaire producten en we blijven dit ook in de nabije toekomst doen - als aanvulling op het elke week toevoegen van nog meer fantastische artikelen aan het assortiment.

Leren is leven en verbeteren is gedijen.

2022

Focus op service

Ons best verkochte horloge ooit is de Dante. In 2022 namen we een enorm risico en ontwierpen we hem opnieuw op basis van feedback van klanten. Ontdek de Dante II.

We hebben geïnvesteerd in een gloednieuwe UV-printer om gepersonaliseerde horlogekasten te maken. Daardoor kunnen we nu tekst in leer aanbrengen, metaal lasergraveren en afbeeldingen op de achterkant van horloges printen. We vinden het geweldig om het persoonlijk te maken.

Ons nieuwe kantoor moest aanvoelen als een thuis en niet gewoon als een gehuurde kantoorruimte. Elke afdeling mocht haar eigen ruimte zelf inrichten, waardoor het hele kantoor nu aanvoelt als een gezellige hangplek. We hebben ook onze eigen fitnessruimte geopend! Bureaufietsen, loopbanden en een fitnessruimte... We hebben geen excuus meer om niet in vorm te blijven.

Al die taart maakt het alleen lastig.

2023

Zo... veel... producten...

We hebben dat jaar niet alleen een nieuw record gevestigd door meer dan 2000 producten online te zetten, maar we hebben ook meerdere categorieën aan onze selectie toegevoegd. Boxershorts en sokken in allerlei vormen, materialen en kleuren; een aparte categorie voor geschenksets en ook nog eens een hele collectie piercingsieraden.

Om dat te vieren lieten sommige mannen op kantoor zelfs hun oren piercen.

We hebben ook een nieuw huismerk toegevoegd aan onze collectie - Otsu, ons streetstyle-merk. Op operationeel gebied hebben we flink geïnvesteerd in een nieuwe sorteermachine die meer dan 2000 pakketten per uur kan sorteren, met een nauwkeurigheid van 99,9%.

En de laatste mijlpaal (en dan houden we op met opscheppen): we behaalden een gemiddelde score van 4,7 op Trustpilot in meer dan 28 markten, met een minimale score van 4,5 op elke markt.

2024

Op naar de toekomst

We zijn het jaar begonnen met een gloednieuwe, bijgewerkte Atlas. De Atlas is een handleiding voor onze bedrijfscultuur, communicatie en huismerken.

Interesse om bij Trendhim te werken? Neem even een kijkje...

Onze nieuwe sorteermachine kwam goed van pas tijdens onze Valentijnsactie. We bezorgden 43.114 pakketten en onze nieuwe geschenksets waren een groot succes!

2025

Wordt vervolgd